Cele mai rele lucruri pe care le poti face in procesul de optimizare SEO

Fiecare website si afacere care activeaza in domeniul online vor avea nevoie de optimizare SEO mai devreme sau mai tarziu. Acest lucru se datoreaza naturii SEO in sine – anume faptul ca aduce trafic complet organic, neplatit, pe website-ul tau. Ce poti sa vrei mai mult?

Totodata, internetul este plin de informatii relevante procesului de optimizare. Daca ai 2 zile la dispozitie si destula rabdare, poti invata o mare parte din bunele practice SEO pe care pana si specialistii le aplica zilnic. In acelasi timp, poti gasi si lucruri nu tocmai sanatoase pentru website-ul tau, lucruri care pot afecta vizibilitatea acestuia in rezultatele cautarii.

Iata astfel cateva dintre cele mai rele lucruri pe care le poti face atunci cand optimizezi un website!

Sa alegi cuvintele cheie nepotrivite

Gasirea cuvintelor cheie potrivite pentru website-ul tau si continutul acestuia este cel mai important detaliu si poate fi un proces destul de complex. Un lucru la care trebuie sa fii atent este atribuirea cuvintelor cheie anumitor pagini – mai exact, nu trebuie sa ai acelasi cuvant cheie (sau set de cuvinte cheie) in optimizarea SEO a doua pagini diferite.

Apare fenomenul de canibalizare, situatie in care doua dintre paginile aceluiasi website se afla intr-un conflinct, incercand sa ocupe o pozitie in rezultatele cautarii pe acelasi termen.

Sa lasi platforma website-ului sa genereze automat meta tag-uri

Meta tag-urile sunt liniile de text pe care le vezi inainte de a apasa pe un anumit rezultat – mai exact meta titlu si meta descriere. Acestea, daca nu sunt create manual, sunt completate automat de catre propriul website sau de catre Google.

Putini sunt cei care stiu ca pot fi schimbate, desi modificarea meta tag-urilor este un pas esential in procesul de optimizare SEO.

Cand le creezi, asigura-te ca incluzi cuvantul cheie in acestea si, desigur, descrie cat mai clar continutul paginii pentru utilizatori.

Sa folosesti mult prea multe cuvinte cheie intr-o pagina

Epoca internetului in care functiona aglomerarea unei pagini cu toate cuvintele cheie posibile a apus de mult. In ziua de astazi, Google premiaza continutul creat pentru utilizatori, motiv pentru care utilizarea de prea multe cuvinte cheie in procesul de optimizare SEO iti poate aduce chiar penalizari.

Regula de baza este sa folosesti cuvintele cheie acolo unde acestea pot fi inserate in mod natural – anume sa nu se observe faptul ca ai un cuvant cheie introdus in locatia respectiva. Dificultatea acestui proces este influentata de dificultatea termenului – exista termeni simpli, precum optimizare SEO, sau termeni complicati, din mai multe cuvinte, precum service atelier auto preturi, de exemplu, care sunt mai dificil de introdus in forma exacta.

In cazul cuvintelor cheie complicate, specialistii agentiei The Markers, despre care vei afla mai multe imediat, iti ofera cateva sfaturi. Mai exact, tremenul nu trebuie sa apara in forma exacta daca aceasta nu arata OK intr-un text. Apoi, ia in considerare si SEO stop words, inclusiv semnele de punctuatie – cuvintele de legatura, precum si cele mai multe semne de punctuatie pot fi folosite in interiorul unui cuvant cheie pentru a-l putea integra mai natural in text.

Desigur, daca vrei sa treci la urmatorul nivel si sa beneficiezi de optimizare SEO din toate punctele de vedere – atat on page, cat si off page – expertii The Markers sunt aici. Cu peste 10 ani de experienta in marketingul online, acestia iti pot duce afacerea in rezultatele cautarii!

Back To Top